subota, 15. prosinca 2018.

Moj najdraži film

Film Ender's game je moj najdraži film. Režirao ga je Gavin Hood. Glumci Asa ButterfieldHarrison FordHailee SteinfeldViola DavisAbigail BreslinBen Kingsley. Kada neprijateljski poznanici zovu Formics napadaju Zemlju, samo legendarni heroj Mazera Rackham (Ben Kingsley) uspijeva postići pobjedu. Da se pripremi za sljedeći napad, pukovnik Hyrum Graff (Harrison Ford) i njegove skupine pokrenu vojni program za pronalaženje sljedećeg Mazera. Zapošljavanje Ender Wiggin (Asa Butterfield) pokazuje neobičan dar za trening, lako svladavanje svih izazova bačen na njega. Mazer Rackham, sam sebe, uzima Endera kao štićenika da ga pripremi za nadolazeći rat. Taj mi je film najdraži jer je science fiction žanra. Najdraži mi je jer se radnja vrti oko djece koja spašvaju svijet. Sviđa mi se što je glavni lik pametniji od pola odraslih tamo. Sviđa mi se što glavni lik odličnim idejama riješava stvari u filmu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Astrid Lindgren

Astrid Lindgren je bila poznata švedska spisateljica. Rođena 14.studenog 1907. Umrla je 28. siječnja 2002. Imala je muža Stura Lindgrena. ...