subota, 15. prosinca 2018.

Htio bih postati

Htio bih postati programer. Htio bih programirati igrice, društvene mreže i programe koji bi pomagali ljudima u svakidašnjem životu. Od malena me zanimalo programiranje uvijek sam sam htio napraviti neki program. Ali pored programiranja htio bih i izmisliti neku igraču konzolu kao što je Playstation. Uzor mi je Mark Zuckerberg. Htio bih kao on programirati neku popularnu društvenu mrežu. Facebook je trenutno najpopularnija društvena mreža. Pored svega toga htjeo bih i znati sam sataviti svoje računalo. Rado bih i osnovao neku računalnu tvrtku. Kad bih osnova neku računalnu tvrtku zvala bi se Bina Industries.

Nema komentara:

Objavi komentar

Astrid Lindgren

Astrid Lindgren je bila poznata švedska spisateljica. Rođena 14.studenog 1907. Umrla je 28. siječnja 2002. Imala je muža Stura Lindgrena. ...