subota, 15. prosinca 2018.

Moj hobij

Moj hobij je igranje nogometa. Nogometom se bavim od svoje 3. godine. Od 6. godine treniram nogomet. Treniram u klubu NK TOP KERESTINEC. Nogometom se bavim jer ga volim igrati i jednostavno kad god ga igram zaboravim na sve probleme i uvijek me opusti. Najviše volim gledati nogomet s tatom, a još više i igrati nogomet s tatom. Najdraži nogometni klub mi je Real Madrid. U Realu igra i moj najdraži igrač koji je ujedno i moj uzor to je Luka Modrić. Luka je ove godine osvojio sve što jedan igrač sam može osvojiti i time postao prvi koji je osvojio sve nagrade koje se mogu osvojiti. Nogomet je moja strast i uvijek će biti.

1 komentar:

Astrid Lindgren

Astrid Lindgren je bila poznata švedska spisateljica. Rođena 14.studenog 1907. Umrla je 28. siječnja 2002. Imala je muža Stura Lindgrena. ...